Stalowa Wola Stalowa Wola: Huta Stalowa Wola
Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i Powiatu Stalowowolskiego. Najnowsze! Najszybciej!
Kamera na żywo na panoramę Stalowej Woli na skrzyżowanie Al. Jana Pawła II z ul. KEN
Nagrania audio, rozmowy z ciekawymi ludźmi
Fotografie z najważniejszych wydarzeń w Stalowej Woli
Kanał youtube.stalowka.net - Pierwsza stalowowolska telewizja internetowa
Encyklopedia miasta Stalowa Wola
Zapowiedzi zbliżających się wydarzeń kulturalnych
Baza adresowa najważniejszych firm i instytucji życia publicznego
Bezpłatna baza ogłoszeń dla mieszkańców miasta Stalowa Wola jak i Powiatu Stalowowolskiego
Twoje konto
Strona główna  Stalowa Wola / Wiadomości Środa, 15 stycznia 2025 r. Imieniny: Arnolda, Dory, Pawła
 Wiadomości lokalne
» Otwarto przetarg na aquapark. Jest dwóch chętnych a ceny wyższe niż zakładano
» Komunikat MZK
» Potrącenie 60-letniej rowerzystki na osiedlu Młodynie
» Diety radnych powiatowych w górę? Szlęzak: to prostacka pazerność
» Sąsiad okradł sąsiada. Z portfela zginęło 2000 złotych
» Sukces taneczny Justyny Brak z Teatru Tańca Flow w Stalowej Woli
» Trwają poszukiwania 24-letniej kobiety. Wyszła z domu i nie ma z nią kontaktu
» Do dwóch razy sztuka? Przetarg na termomodernizację Ballady powtórzony
» "Góra" na komendzie bez przedstawiciela ze Stalowej Woli
» Były prezes HSW zatrudniony w dawnym HSW-Wodociągi
» Wypadek na górce rozwadowskiej. W jednym z pojazdów dwójka małych dzieci. Ich matka doznała obrażeń
» W 2025 postaw na zdrowie i trwałe efekty z Gabinetem Dietetycznym Projekt Zdrowie 
Więcej » 
 Zasłyszane...
"Możemy spodziewać się ruchu scenicznego, tańca, gestu, scenografii, efektów świetlnych i przede wszystkim fantastycznego doznania oczyszczenia naszego sumienia bo spektakle KTO właśnie takie są".
Marek Gruchota, dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Stalowej Woli.
 Imprezy w mieście
» Podwieczorek przy fortepianie - Mateusz Dubiel
» Klub Podróżnika: Indie i Sri Lanka
» Wniebogłosy XVIII
» XIV Krakowski Salon Poezji w Stalowej Woli
» Stefan Norblin. Artysta plakatu
» IRA - koncert
» Modna w stylu art déco
» Blask art déco. Kolekcja Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Więcej » 
 Fotoreportaże
Stalowa Wola: Nowa jakość na Siedlanowskiego 2
»Nowa jakość na Siedlanowskiego 2
»Retrospektywy: Festiwal Filmowy NNW w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego
»Naukowym okiem o odzysku energii z odpadów
»Akt erekcyjny pod most wmurowany
»Kongres Armia - Stalowa Wola 2024
Więcej » 
Wiadomości lokalne / Sygnały Czytelników

Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:02     /Magdalena Rodecka/
Mieszkańcy osiedla Piaski: walczymy z cwaniactwem i szpetotą!

Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.
Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.
Fot. Jacek Rodecki
Od kilku dni do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.

- W cywilizowanym świecie tego typu instalacje kładzie się pod ziemią, a nie w postaci wiszących kablli na słupach. Ulica i chodniki są wąskie, a betonowe słupy wyrastają przed posesjami jak grzyby po deszczu - żali się jeden z mieszkańców osiedla Piaski. - Czy my już nie mamy gospodarza? Kto się zgodził na tego typu instalacje? - dodaje.

- Proszę przyjechać chociażby na ulicę Stokrotki. Wygląda to tragicznie. Przecież to jest infrastruktura krytyczna, ona powinna być schowana w ziemi. Za naszą granicą toczy się wojna. To nie jest nawet już kwestia estetyki ale naszego bezpieczeństwa - stwierdza mieszkaniec Stalowej Woli.

- ⁠To jest jakieś kuriozum. Wielkie, betonowe maszty stawiane przy działkach mieszkalnych, gdzie wszelkie media są puszczane studzienkami - mówi mieszkanka ulicy Chmielnej. Uważa, że ich działki tracą w ten sposób na wartości, a nikt nie wiem co przyniesie przyszłość. Kto im i w jaki sposób to zrekompensuje?

Mieszkańcy osiedla Piaski, z którymi się spotkaliśmy mówią jednym głosem: "Wzywamy władze miasta, prezydenta do interwencji i zablokowania tej inwestycji. My nie chcemy tego światłowodu, dostarczanego w taki sposób, w tak prymitywny sposób. Nikt się o to nas nie pytał. Nie było żadnych konsultacji. Szpeci to nam nasz krajobraz, zaniża wartość nieruchomości, które posiadamy - mówi kobieta z ulicy Stokrotki. - Dzwoniliśmy wszędzie. Informacje rozesłaliśmy do mediów i… cisza. Nikt nam nie może pomóc. Jeżeli tego Stalowka.NET nie nagłośni, to już nikt nam nie pomoże. Prosimy o nagłośnienie sprawy i zainteresowanie się tematem - apeluje mieszkanka.

Reporterzy Stalowka.NET udali się na osiedle Piaski. Bez problemu, na każdym kroku można napotkać betonowe słupy. W wielu przypadkach rzeczywiście stoją bezpośrednio na chodniku prze ogrodzeniu domostw. Wygląda to... tragicznie. W tej sprawie oczekujemy na odpowiedź z Urzędu Miasta w Stalowej Woli.

Wstępne dowiedzieliśmy się, że inwestorem jest firma z Rzeszowa. Miasto nie może nie wydać zgody z uwagi na przepisy prawa. Jednakże wezwało wykonawcę do zaprzestania stawania słupów, ze względu na materiał z którego są wykonane, co wpływa na estetykę krajobrazu i niepokoje społeczne.
Zdjęcia
Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.
Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.
Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.
Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową. Do redakcji Stalowka.NET docierają sygnały o budowanej sieci teleinformatycznej opartej na… słupach. Okazuje się, że jeden z inwestorów stawia na ulicach osiedla Piaski betonowe konstrukcje pod instalację światłowodową.

Strona do druku Drukuj artykuł    

Jeżeli masz jakieś ciekawe informacje, chcesz przekazać coś ważnego,
coś interesującego, nie wahaj się - napisz do nas: redakcja@stalowka.net

Dodaj komentarz do artykułu »  

Czwartek, 5 września 2024 r. godz. 09:02
~Mroczny osiedlowy
Cóż za nowoczesne rozwiązanie - wirobetony na światłowód, to się nadaje do telewizji - programu o absurdach. Kto tej firmie zezwolił stawiać takie słupy ??? Osoba zatwierdzająca, powinna polecieć ze stołka
+0-1
Środa, 4 września 2024 r. godz. 17:27
~:))
Jak znam życie,to gdyby zaczęli robić wykopy pod te światłowody,to inna grupa niezadowolonych protestowałaby głośno przeciw rujnowaniu chodników,trawników i nie wiadomo czego jeszcze. Niema to jak "prawdziwa" demokracja.
+1-0
Czwartek, 5 września 2024 r. godz. 19:35
~Tekturowe Czeki
"Jak znam życie (...)" Nie znasz!
+0-0
Czwartek, 5 września 2024 r. godz. 08:55
~elon
nie sądzę, są media puszczane studzienkami i jest to rozwiązanie najlepsze. Takie wielkie słupy jak do stawiania w polach, plus te wszystkie kable, skrzynki itd, odprowadzenia do konkretnych domów - to jest dramat. Od takich rozwiązań powinno się odchodzić.
+0-0
Środa, 4 września 2024 r. godz. 13:56
~XD
zacofanie, światłowód na słupach - co za średniowiecze
+0-0
Czwartek, 5 września 2024 r. godz. 08:57
~XD
do :)) USA zawsze najlepsiejsze, najpiękniejsze, najmądrzejsze - można lecieć, wiz już nie ma
+0-0
Środa, 4 września 2024 r. godz. 17:31
~:))
USA są o wiele bogatsze i lepiej rozwinięte niż Polska,a tam te "średniowieczne" rozwiązania spotyka się na każdym kroku
+0-0
Środa, 4 września 2024 r. godz. 13:53
~bart
ktoś wie, kiedy to wykopią ?
+0-0
Środa, 4 września 2024 r. godz. 12:02
~Cinek
Ktoś wie kiedy ruszą podłączenia?
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 23:50
~qwerty
Wykopać na koszt miasta i obciążyć inwestora ( zwrot kosztów )
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 17:28
~Jadiek
Nooooo, racja...... Masakrycznie to wygląda....
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 09:28
~bryk
masakra, kto na to zezwolił ???? urzędasy popatrzyły w dokumentację ?? okropna brzydota, firma jak widać robi po taniości
+0-1
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 22:41
~Ferdek z Poniatowskiego
W blokowiskach z czasów PRLu to jeden drugiemu podkrada internet jak siem ktoś nie zna na zabezpieczeniach WPA2 albo WPA3. A hasła do domowej sieci to trzeba mieć silne jak Brzęczyszczykiewicz z Trzebrzętrzcina, he he he.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 20:38
~Piaski
Światłowód w 2024 puszczać takimi betonowymi pałami to chyba tylko w PL potrafią. Studzienkami media puszczane, a cwaniaki patrzą, żeby taniej to walną takie pały i liczą, że to przejdzie...chore. Radna z Piasków jakoś przed domem nie ma żadnej pały, za to sąsiadowi na rogu trafiły się dwie -przypadek ??? Jak ktoś jest aż tak zdesperowany, żeby takie gwno sobie postawić przed domem byle mieć Światłowód, to chyba ma coś z głową
+0-1
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 19:17
~Rysiek
Nie można uzyskać zgody na wykorzystanie infrastruktury miasta dla celów działalności gospodarczej. Trzeba stawiać nową infrasttukturę.
+0-0
Środa, 11 września 2024 r. godz. 22:21
~Bielu
@~Aluminiowo i Miedziano - właściwa kieszeń nie została właściwie wypełniona. I to jest rozwiązanie hydrozagadki.
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 06:01
~Aluminiowo i Miedziano
Jedno pytanie - dlaczego?
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 18:59
~Aws1
Proponuję zrzutkę na firmę aby te słupy wykopała. Powinna być najpierw konsultacja z mieszkańcami
+0-1
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 17:50
~Mieszkaniec
Mieszkańcy Piasków proszę wysłać firmę na ul. Żurawia przytulimy inwestycję. Firmę proszę o kontakt.
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 16:51
~polplp
do Ddd: my właśnie mamy dużo do powiedzenia bo to jest nasze osiedle a ty nie masz nic do gadania
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 20:46
~Ddd
Mieszkańcy Piasków nie mają nic do gadania, nawet jeśli nikt światłowodu nie chce na ulicy, to jest uszczęśliwiany na siłę...to nie wiem od czego to zależy
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 16:34
~Syn tej ziemi
Jeśli stawiają Słupy to znaczy,że jest zapotrzebowanie. A oczywiście paru dziadom to przeszkadza, jak wszystko zresztą.
+0-0
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 16:33
~Nasz Wolski Kabaret
Postawie tobie taki slup przed domem - zobaczymy jak sie z tego ucieszysz!
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 20:52
~Typ
Dzieciaku, jak kiedyś będziesz miał swój dom, to wtedy pogadamy. Jak są instalacje w studzienkach, to się puszcza światłowód studzienkami, a nie robi drugi Bangladesz, bo taniej/prosciej/mam to w dpie ?
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 16:18
~inż.
Ten zaniepokojony mieszkaniec pewnie chce aby rozkopali mu działkę z nasadzonymi roślinami lub podjazd czy aleki z ułożoną kostą czy brukiem. ZANIEPOKOJONY CZYTELNIK zanim zgłosi się do redakcji najpierw niech pomyśli. A ta niby straszna betonowa konstrukcja to słup telekomunikacyjny żerdziowy lub wirowany.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 20:59
~Piaski
Ale po co 99% mieszkańców os Piaski ma internet od Stelli i jest ok. Po co mi betonowa pała pod oknem, niech puszczą studzienkami kto będzie chciał kopać to sobie podłączy
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 15:44
~Ma
Trzeba sprawdzić jak ten problem jest rozwiązywany na podobnych osiedlach przy podobnych kosztach ale bezstronnie i dopiero protestować. No i kwestia wcześniejszych konsultacji z mieszkańcami no ale o byle szczegół pytać to też przesada
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 14:25
~piaski osiedle
To będzie ten światłowód czy nie będzie? Ja czekam na niego!
+1-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 14:23
~olka
to sie nie podpinajcie do tej sieci. firma nic nie zarobi to i słupy zwinie.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 20:55
~Typ
Dziwne, u nas nikt nie chce, a jednak słupy są ....
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 10:45
~Tak tylko pytam
Dziwne, ze nikt nie wpadl na pomysl instalacji swiatlowodu na slupach oswietleniowych. Tosz oni tylko ciagna kabel i co ktorys slup instaluja skrzyneczke. Skoro slupy juz tam stoja, to latwiej i taniej z nich skorzystac... niz stawiac kolejne.
+0-1
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 12:36
~on
sa ulice na osiedlu piasku gdzie prad jest pod ziemia i nie ma slupow
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 21:26
~mm
uwędzą was falami mikrofalowymi , rak was zje przez te przekaźniki 5G . Na zdjęciach widać tylko słupy na których za chwilę zamontują lampy z wspomnianymi wyżej przekaźnikami. Piaskowi długo nie pociągniecie . ndbereżny dalej lelum polelum udaje, że o niczym nie wie ale przycież ty chłopcze odpowiadasz na terenie miasta z a bezpieczeństwo ludzi oraz ich zdrowie .
+0-1
Wtorek, 3 września 2024 r. godz. 16:54
~polplp
dzięki ryby w oceanie za poparcie mnie w niektórych jest poparcie a w niektórych nie
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 11:30
~Jk
W którym stalowa dobrze prosperuje? Chyba ma koncie kredytowym
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 10:03
~ryby w oceanie
Słyszałeś? Zamknij się jak to pisowiec powiada! Ewentualnie milcz.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 22:55
~polplp
zamknij się lepiej bo nasz P.M bardzo dużo robi to dzięki niemu nasze miasto tak dobrze prosperuje to on wraz z U.M i radnymi wszystkie imprezy nam organizuje między innymi 30godzinną potańcówkę w tamtym tygodniu na błoniach nadsańskich albo potańcówka na rynku rozwadowskim
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 21:19
~cit
tylko małp brakuje i mamy drugi singapur ...
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 21:00
~Kokos
Dajcie na te słupy kamery jeszcze wtedy będzie ciekawie fajnej zabawy życzę
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 20:39
~Rudy Grzegorz
Strasznie to szpeci wizerunek osiedli, ktoś pozwolił na to pytanie za il....e
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 07:10
~INFO
Grzegorz nie wal głupa i zaakceptuj słupa.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 07:10
~INFO
Grzegorz nie wal głupa i zaakceptuj słupa.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 22:58
~polplp
właśnie nikt się nie pytał nas o zdanie czy chcecie żeby na waszym osiedlu i na waszych ulicach był światłowód dziś niektórzy mieszkańcy naszego osiedla się zebrali w sprawie tego i wszystkie zdania są na NIE
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 20:34
~Rudy Grzegorz
Strasznie to szpeci wizerunek osiedli, ktoś pozwolił na to pytanie za il....e
+0-1
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 15:59
~Stary dziaders
Po co tyle hałasu o nic:miasto stać na światłowody na słupach ( 80% Ameryki ma tak zbudowaną sieć) a jak mieszkańcy Piasków chcą pod ziemią to niech dopłacą różnice.Zobaczymy ilu będzie chętnych do utrzymania "czystości" krajobrazowej .
+2-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 22:37
~Chicago - itd
Na wielu okolicznych osiedlach prad idzie przewodami ulokowanymi na slupach, ale... swiatlowody ida pod ziemia! Pisze o mojej okolicy w USA.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 15:55
~mieszkaniec
Mam pytanie do mieszkańców. Jak chcecie żeby światłowód doprowadzić ziemią do waszych domków. Rozkopać podjazdy, ogródki itp itd ????? Wyrazicie zgody na takie prace na waszych działkach?
+2-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 21:23
~Pajac
Hmm, gdyby tylko istniały już studzienki gdzie przeprowadzone są inne media, no nie wiem....nie wiem, może postawić wiroberonowe 10 m słupy ????? Co ty na to ?
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 14:49
~Krzysiek
To MTM że Stalowej stawia te słupy a nie firma z Rzeszowa, chyba że chodzi o to, że dla nich to ktoś z Rzeszowa robi.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 14:45
~Mici
Ludzie są nie rozwinięci żyją w średniowieczu, myślą że internet, telefon ogólnie media się skąd biorą jak trzeba wysłać odebrać. W Średniowieczu ludze stanęli, myślą gołąb roznosi telewizję, internet i telefon
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 21:24
~Tak
Dokładnie, 2024 rok, a nadal czytać ze zrozumieniem nie potrafią...
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 14:37
~zala
"Mieszkańcy osiedla Piaski: walczymy z cwaniactwem i szpetotą" ????!!!!!!Walczycie z cwaniactwem i szpetotą????!!!!! Dobre !!!! Jeśli tak, to niech niektórzy z was przestaną podrzucać swoje śmiecie "do" lub "pod" pergole (śmietniki) na mieście !! Bo to się staje waszą specjalnością podobnie jak mieszkańców Pysznicy i okolic!!!! Na żarcie do KFC na Centrum 4 wieczorkiem, albo zakupy do Biedronki i przy okazji zrzut syfu pod pobliskie śmietnik!!!!! "My nie chcemy tego światłowodu, ....Szpeci to nam nasz krajobraz, zaniża wartość nieruchomości, które posiadamy...." I wszystko jasne!!!!!!! ??? I kto tu jest cwaniakiem???Wy też !!! Chociaż przyznaję , że jestem przeciwny światłowodom na słupach (ale wychodzi im - cwaniakom- taniej). Cwaniaki żalą się na cwaniaków ...dobre!!!
+1-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 13:41
~Wsx
Jak w Bangladeszu
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 12:57
~Tadek
Na osiedlu Widok to samo jedna wielka pajęczyna... Sieć elektryczna wymieszana ze wszelakimi sieciami telefonicznymi i internetowymi i też teraz stawiają kolejne słupy. To jakieś szaleństwo kto na to pozwala. Naczelnik z UM za to odpowiedzialny niech się poda do dymisji bo nie idzie mu zarządzanie jego działką.
+0-1
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 21:29
~Hubert
Dokładnie, okropnie to wygląda
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 12:06
~marian
Niech się ujawnia trzórze i szkodniki co żyją bez internetu. Z takim elementem nawet nikt nie chce rozmawiać.
+1-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 11:43
~Rysiek
No i po oknie na świat…Jeden mocherowy pajac blokuje możliwość rozwoju całej dzielnicy.Panowie z Firmy z Rzeszowa - zostawcie ciemnogród. Zapraszamy do Agatówki U nas też przydałby się światłowód, a i słupów niewiele brakuje.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 21:30
~Tak
Proponuję najpierw okno na edukację, czytanie ze zrozumieniem na początek
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 11:35
~Mieszkaniec osiedla
Gdzie można się dołączyć do petycji? Naprawdę nie można było tego schować jak całą resztę instalacji do studzienek? Taniej słup wybudować i robić pajęczynę w mieście, niż zapłacić właścicielowi studzienek za użytkowanie? To nie jest Ukraina że tak sobie ktoś rozporządza.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 11:05
~Mieszkaniec
Nie mieszkańcy, tylko część mieszkańców. W dobie pracy hybrydowej i zdalnej wypada mieć po prostu dobry internet, a bez tej inwestycji wielu mieszkańców Piasków jest po prostu wykluczonych.
+0-0
Środa, 4 września 2024 r. godz. 02:33
~Merlot
A konkretnie - kto jest wykluczony?
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 09:42
~Mieszkaniec
Porażka to mało powiedziane gdzie są radni tego osiedla bo miasto ma to w gdzieś
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 09:28
~PiaskowySzyderca
Co jak co, równiutko postawione. Pozdrawiam kolegów z branży. Przynajmniej będą mieli internet w schronie o który włączy lekarska rodzina.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 08:49
~Michał
Mieszkańcy piasków to niech nauczą się parkować samochody na swoich podwórkach. Samochód na ulicy nie przeszkadza nikomu, a słupy niby przeszkadzają?
+1-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 12:42
Kaya
W punkt!!!!
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 07:49
~Kokos
Widzę że wszędzie jest ciekawie hejheeheeh
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 07:37
~Paweł
Kto upoważnił tych mieszkańców do wypowiadania się za wszystkich. Po tylu latach namawiania MTMu na doprowadzenie światłowodu w końcu coś zaczęło się dziać to teraz słupy niektórym przeszkadzają. Moim zdaniem wartość nieruchomości raczej wzrośnie jak doprowadzony będzie w końcu jakiś porządny net.
+1-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 06:22
~Dyzio.
To dlaczego przewód int. nie jest podwieszany na słupach elektr. ????.
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 08:13
~Persona
Bo instalacja elektryczna idzie pod ziemią?
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 02:56
~nocne-piwo
Faktycznie, to szpeci cala ulice!!!
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 01:47
~polplp
pozdrawiam całe swoje osiedle każdego mieszkańca piasków jeśli nic nie zrobimy w sprawie tych słupów światłowodowych to niedługo i nawet cała stalowa wola będzie pokryta jeszcze na dodatek takimi samymi słupami koniec z tym trzeba wziąć się do wojny z nimi bo inaczej te słupy nie znikną
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 00:06
~Robi
Kto walczy ? Ci co mają jakiś tam net. Inni walczą żeby go MIEĆ. 2024 to że nie ma tam jeszcze światłowodu najwyraźniej znaczy że Piaski zatrzymały się 20 lat temu w rozwoju. Walczymy o szybkią realizację !
+1-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:39
~Wojtek
Na metrowy chodnik nie ma miejsca a na słupa się znalazło. Ile ma teraz chodnik? Inwalida będzie jechał ulicą
+0-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:36
~Rzeszow
W glowach wam sie juz przewraca jak nie chcecie slupow to nie bedzie nic i basta
+1-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 11:43
~Mieszkaniec osiedla
To nie jest ukraina żeby ciągnąć wszystko w powietrzu, zwłaszca jak studzienki są gotowe. Radzę wyjśc z pokomunistycznego myślenia.
+0-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:32
~Kloszard
Nagle zaczęło przeszkadzać, bo zaczęli stawiać po drugiej stronie niż latarnie? Może latarnie też usuniemy mądralińscy, u sąsiada może stać, nie?
+1-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 11:31
~VIKI
Popieram, niestety tak to już jest. Jak u sąsiada to super, jak przed naszą działką, to absolutnie, po co komu internet?
+1-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:21
~KEN 5
u moje ciotki słup stoi 30 cm od brami dotykając ogrodzenia. Naprawdę nie ma na to przepisów budowlanych? Nie ma żadnego inspektora budowlano?
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 08:31
~Pis23
Twoja ciotka to ma slupa w gaciach od dawna juz
+0-1
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:16
~Mieszkaniec piasków
Co ma betonowy słup z kablem od neta do wojny za naszą granicą? Ale delikatesy, niech się cieszą że w końcu na osiedlu bedsie światłowód. Większym problemem są cyganie którzy rozwijają zawrotne prędkości swoimi rumolami na angielskich blachach, ale tego tematu każdy boi się ruszyć a sam prezydent olewa temat.
+0-0
Poniedziałek, 2 września 2024 r. godz. 17:01
~rteoj
zatrzymywanie się pod społem na dwóch pasach na pogaduchy...
+0-0
Niedziela, 1 września 2024 r. godz. 09:51
~Pingwin z madagaskaru
Tak. cyganów to każdy boi się ruszyć. Powinni postawić patrol z suszarka na cały dzień to by podreperowali budżet. Cyganie czują się jak Pany a tak naprawdę to wystaje im słoma z butów. Tak samo powinna stanąć policja na ulicy stokrotka gdzie jest stop. Co jadę rano do pracy to nikt się tam nie zatrzymuje. Jak się zatrzymam to widzę we wstecznym lusterku jak wymachują malpimi łapami w gescie co ty robisz po co się zatrzymujesz. Nie wiem czy są ślepi czy to takie PROSTAKI co myślą że jak są na spokojnym osiedlu to mogą zaszpanować " ja mam wy,,,bane na znaki jestem cool ". Ciekawe czy na jakiejś ruchliwej drodze też by zignorowali znak stopu .
+0-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:09
~Wito
Piękności. Prezydent przyjdzie i postawi wam obok ekologiczne ławki z samoopóźniającymi się śmietnikami
+0-0
Sobota, 31 sierpnia 2024 r. godz. 22:21
~Karolina
A co się stało z ławko - kontenerowym śmietnikiem na górce rozwadowskiej? Postawiono przy drodze krajowej i stało 5 lat szpecąc miasto. Nikogo to nie ruszyło. Do dziś nie wiadomo kto postawił.
+0-1
Stalowka.NET - Wiadomości lokalne z miasta Stalowa Wola i okolic
Copyright 2001 - 2025 Stalowka.NET
  » O nas  » Redakcja  » Reklama  » Kontakt
Wszelkie prawa zastrzeżone.


X Ta strona korzysta z plików cookie w celu świadczenia usług i realizacji potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Więcej w polityce prywatności.